I.Verkhoglyad, O.Sokolova
Improving the work of the project management department with the use of crm system
Abstract
This paper proposes to improve the sales system by implementing a CRM system. IDEF0 was used to model the business processes of the enterprise. The results of the implementation of CRM - an example of the enterprise, namely the project management department are considered. Properly implemented and properly controlled CRM - the business system significantly improves the work of departments that communicate directly with the customer (sales department, website and online stores, marketing department, service departments, customer services, call center). Keywords: information technologies, CRM-systems, IDEF0 method, business process modeling, enterprise
И.А. Верхогляд, О.В. Соколова
Совершенствование работы отдела управления проектами с использованием системы CRM
Реферат
В этой работе предлагается улучшить систему продаж путем внедрения системы CRM. Для моделирования бизнес процессов предприятия использовался метод IDEF0. Рассмотрены результаты внедрения CRM - системы на примере работы предприятия, а именно отдела по управлению проектами. Правильно внедрена и грамотно контролируемая CRM - система в бизнесе существенно улучшает работу отделов, которые непосредственно общаются с клиентом (отдел продаж, сайт и интернет-магазины, отдел маркетинга, сервисные отделы, абонентские службы, call-центр). Ключевые слова: информационные технологии, CRM-системы, метод IDEF0, моделирование бизнес-процесса, предприятие.

УДК 65.01
І.А. Верхогляд, О.В.Соколова
Херсонський національний технічний університет
E-mail:


ВДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ ВІДДІЛУ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ ЗА ДОПОМОГОЮ ВИКОРИСТАННЯ CRM - СИСТЕМИ


В даній роботі запропоновано вдосконалення системи продажів шляхом впровадження CRM-системи. Для моделювання бізнес процесів підприємства використовувався метод IDEF0. Розглянуто результати впровадження CRM - системи на прикладі роботи підприємства, а саме відділу з управління проектами. Правильно впроваджена і грамотно контрольована CRM - система у бізнесі істотно покращує роботу відділів, які безпосередньо спілкуються із клієнтом (відділ продажів, сайт і інтернет-магазини, відділ маркетингу, сервісні відділи, абонентські служби, call -центр).

 Ключові слова: інформаційні технології, CRM-системи, метод  IDEF0, моделювання бізнес процесів, підприємство

Вкладення:
ФайлРозмір файла:
Скачати цей файл (1_Verhoglad.pdf)Повний текст роботи447 kB