O.M. Reshetylo, P.V. Pavlik
Automated control system of quality air supply to the combustion engine car
Abstract
The objective of this work is to reduce fuel consumption and reduce carbon dioxide emissions into the atmosphere. To obtain this result we use Ionizer oxygen-activating air motor with impeller (turbine) pump and the water supply in the internal combustion engine. Regulation and control will be carried out using Arduino board. Keywords: іonizer oxygen-activating air, motor, turbine, pump water supply, internal combustion engine, Arduino.
А.Н. Решетило, П.В. Павлик
Автоматизированная система управления качеством подачи воздуха в двигатель внутреннего сгорания автомобиля
Реферат
Задача данной работы является уменьшение затраты топлива и уменьшения выбросов углекислого газа в атмосферу. Для получения такого результата мы используем ионизатор-активатор кислорода воздуха, электродвигатель с крыльчаткой (турбина), и насос подачи воды в двигатель внутреннего сгорания. Регулирования и управления будет осуществляться с помощью платы Arduino. Ключевые слова: ионизатор-активатор кислорода воздуха, электродвигатель, турбина, насос подачи воды, двигатель внутреннего сгорания, Arduino.

УДК 629.113
О.М. Решетило, П.В. Павлік
Луцький національний технічний університет
E-mail:

АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ЯКОСТЮ ПОДАЧІ ПОВІТРЯ В ДВИГУН ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРАННЯ АВТОМОБІЛЯ

О.М. Решетило, П.В. Павлік. Автоматизована система керування якістю подачі повітря в двигун внутрішнього згорання автомобіля
Завдання даної роботи є зменшення затрати палива та зменшення викидів вуглекислого газу в атмосферу. Для отримання даного результату ми використаємо іонізатор-активатор кисню повітря, електродвигун з крильчаткою (турбіна), та насос подачі води у двигун внутрішнього згоряння. Регулювання та керування буде здійснюватиметься за допомогою плати Arduino.

Ключові слова: іонізатор-активатор кисню повітря, електродвигун, турбіна, насос подачі води, двигун внутрішнього згорання, Arduino.

Вкладення:
ФайлРозмір файла:
Скачати цей файл (4 Решетило О.М., Павлік П.В.pdf)Повний текст роботи 252 kB