O. Iliushyk, P. Savaryn
Application of mobile training means in the educational process
Abstract
The article is devoted to the analysis of the use of electronic resources in the educational process by means of mobile technologies. Various possibilities of application of mobile technologies for training are theoretically substantiated and proved. The research of domestic scientists on the introduction of innovative educational tools into the educational process is analyzed. The conclusion is made about the rapid increase of the influence of mobile technologies on all spheres of society. The benefits of using mobile in the learning process are outlined. The study proposes a classification of training mobile devices. Examples of mobile training applications that can be used in the study of Computer Cycle (ICT) disciplines are provided. Basic characteristics and features of the applications are described, which will help to make the process of mastering complex disciplines easy and interesting. Learning the subjects of the computer cycle requires the development and application of new learning approaches and techniques. We believe that it is the use of mobile learning tools that will help you easily and interestingly acquire fairly complex educational material. Therefore, the use of mobile technologies, in particular mobile training applications, is a promising task for further research. Keywords: computer cycle disciplines, ICT, e-learning, mobile technology, mobile learning applications, learning process.
О. Илюшик, П. Саварин
Применение средств мобильного обучения в образовательном процессе
Реферат
Статья посвящена анализу применения электронных ресурсов в учебном процессе средствами мобильных технологий. Теоретически обосновано и доказано разнообразные возможности применения мобильных технологий для обучения. Проанализированы исследования отечественных ученых по внедрению в образовательный процесс инновационных средств обучения. Сделан вывод о стремительного усиления влияния мобильных технологий на все сферы деятельности общества. Указано на преимущества применения мобильных средств в процессе обучения. В исследовании предложена классификация учебных мобильных устройств. Приведены примеры мобильных учебных приложений, которые можно применять в процессе изучения дисциплин компьютерного цикла (ИКТ). Описаны основные характеристики и свойства приложений, которые помогут сделать процесс освоения сложных дисциплин легким и интересным. Изучение предметов компьютерного цикла требует разработки и применения новых подходов и методик обучения. Считаем, что именно применение мобильных средств обучения помогут легко и интересно осваивать достаточно сложный учебный материал. Поэтому применение мобильных технологий, в частности мобильных учебных приложений, является перспективной задачей для дальнейших исследований. Ключевые слова: дисциплины компьютерного цикла, ИКТ, электронные средства обучения, мобильные технологии, мобильные учебные приложения, процесс обучения.

УДК 378:004.5
О.І. Ілюшик, П.В. Саварин
Луцький коледж рекреаційних технологій і права, Луцький національний технічний університет
E-mail: , .

ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

О. Ілюшик, П. Саварин. Застосування засобів мобільного навчання в освітньому процесі
Статтю присвячено аналізу застосування електронних ресурсів у навчальному процесі засобами мобільних технологій. Теоретично обґрунтовано і доведено різноманітні можливості застосування мобільних технологій для навчання.
Проаналізовано дослідження вітчизняних науковців щодо впровадження в освітній процес іннова¬ційних засобів навчання. Зроблено висновок щодо стрімкого посилення впливу мобільних техноло¬гій на всі сфери діяльності суспільства. Указано на переваги застосування мобільних засобів у процесі навчання.
У дослідженні запропоновано класифікацію навчальних мобільних пристроїв. Наведено приклади мобільних навчальних додатків, які можна застосовувати в процесі вивчення дисциплін комп’ютерного циклу (ІКТ). Описано основні характе¬ристики та властивості додатків, які допоможуть зробити процес опанування складних дисциплін легким і цікавим.
Вивчення предметів комп’ютерного циклу потребує розробки та застосування нових підходів та методик навчання. Уважаємо, що саме застосування мобільних засобів навчання допоможуть легко і цікаво опановувати досить складний навчальний матеріал. Тому застосування мобільних технологій, зокрема мобільних навчальних додатків, є перспективним завданням для подальших досліджень.
Ключові слова: дисципліни комп’ютерного циклу, ІКТ, електронні засоби навчання, мобільні техноло¬гії, мобільні навчальні додатки, процес навчання.

Вкладення:
ФайлРозмір файла:
Скачати цей файл (3_Iliushyk.pdf)Повний текст роботи510 kB